Lyckad fredags kväll

Precis som jag trodde så fick ni klara er utan uppdatering igår. Jag hade nämligen fullt upp och bokstavligt talat inte tid. Efter skolan åkte jag till Linnea på sallong DIVA och klippte min lugg som hade blivit way too long. Efter det åkte jag hem en snabbis och sen vidare till gymmet tillsammans med Nathalie där vi skulle på ett spinningpass, det var jobbigt men härlig känsla ! Efter det stretchade vi lite och åkte sedan därifrån vidare för att möta upp Johanna och årdna ett och annat. Åkte sedan hem i pisseregnet och böt om från svettiga, dy blöta tränings kläder och gjorde mig iordning på tio minuter, bra jobbat ! Åkte sedan ner mot cheers där det blev tacobufé tillsammans med Cornelia, Linda och Johanna. Mysigt ! Sedan drog vi vidare på några lite halv roliga fester i stan men till slut så fick vi skjuts ut mot sunningen där Pontus hade fest, så där spenderade vi resten av kvällen. Sjukt mycket folk, vi bada badtunna, tog oss till och med ett dopp i havet osv osv. Sjukt rolig kväll verkligen !! Kan jag lätt göra om, riktigt awesome. Blev dock rätt så seg efter badtunne badandet men vi åkte hem inte så långt efter det ändå så det var lugnt haha. Fick vi skjuts till Johanna och där ifrån gick jag och nathalie i spöregnet, aldrig varit med om att det regnat så mycket haha. Ändå härligt att gå där i regnet, mitt på vägen i natten och släppa på hjärtat och prata på tillsammans med en av ens absolut finaste vänner. Härligt avslut på en stört bra kväll.

Ikväll så är vi ett gäng tjejer som ska ha spa kväll tillsammans men det är lite komplikationer med vart vi kan vara osv så jag hör av mig senare då jag vet liiite mer. Ha det bra

en bild ifrån cheers

En väldigt suddig bild ifrån badtunnebadandet haha



Riktigt så här såg jag ej ut igår för jag hade ett par jeans till istället men här är iallafall en bild på min nya bustier och mina nya shorts !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer kläderna ifrån?

2012-06-09 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0