Monday the 18th of june

Idag har jag och Johanna trotsat "sommar vädret" och åkt till landbadet för att bada, otippat va? Men tro det eller ej men det var faktiskt helt okej gött i vattnet, det vart inte kallt i vilket fall. Så vi låg i vattnet och planerade midsommar lite grand. Ser ut som om det kommer till att bli en riktigt bra kväll bara det blir som planerat. Även varit en sväng på gymmet. Sprang 4 km på löpbandet och körde styrka och stretchning. Kändes så jäkla gött efteråt !! Också vart en sväng på Torp och stan tillsammans med pappsen, fick jag världens snyggaste shorts av världens bästa pappa också. Så grymt jäkla snygga! Haha jag är en riktigt narkoman när det gäller shorts.. I cant get enough ! Men nu så har jag så det räcker, bara så himla trist att jag har köpt en massa shorts men så kan jag ändå inte använda dom pga vädret!? På midsommar ska jag då fasen va barbent om jag så ska behöva frysa ihjäl haha.

Om en timma så ska jag vara i stan och möta upp mina stockholms brudar (vi som ska till stockholm tillsammans i Augusti) och så ska vi umgås och hitta på något roligt. Ha en bra måndags kväll

Jag fick också en fråga angående vilka det var som kysstes på bilden som jag la upp ifrån fredags kväll och det är kiffe och billgren på bilden höhö.



Mina nya shorts !





Haha, shortsen som jag har shoppat dom senaste månaderna.. En riktig shorts-shopaholic ! Love it ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Var har du köpt alla de shortsen ?

Jag avgudar dig om man nu får säga så :) älskar verkligen allt med dig !

Har en till fråga ; jag är kär i en kille men vågar inte berätta det eftersom hans bror gillar mig :/ vad ska jag göra ? Tack i förhand :-) puss love you as hell :*

2012-06-18 @ 20:01:23
Postat av: E

Men är inte kiffe ihop med sigrid? Eller jag är nog helt efter x) men är de ihop, kiffe och Nathalie alltså? :) sköt om dig !

2012-06-18 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0