Onsdag - Varit lite varstans

Det blev riktigt härligt väder idag, trots att molnen svepte förbi titt som tätt. Jag har spenderat dagen lite varstans. Först på sunninge båten tillsammans med pojkvännen, vi tog en rundtur ute på havet i solen. Jätte härligt var det ! Sedan köpte vi med oss en smoothie och en ice chai från Waynes Coffé och åkte mot bjursjön för sol och mys. Kom Borg dit efter en liten stund och så spenderade vi lite tid där i solen. Åkte sedan vidare mot Torp C en snabbis, fick köpt mig ett halsband som jag suktat efter ett tag.. Efter det var det off to the gym som gällde, körde styrka och stretchning, åkte och lämnade in en film och sen upp mot elljus spåret för en jogging runda tillsammans med Albin. Och nu ikväll så har jag ätit middag, jordgubbar och kollat på film. Perfekt avslut på dagen.
Klockan står på rigning 08.00 imorgon så bäst att jag lägger mig nu.. Goodnight sweethearts
 
Svarar på en snabb fråga också:
Åsa: Vart är den vita ifrån?
 
Svar: Den är ifrån Ginatricot faktiskt !
 
Lite bilder från dagen också

Kommentarer
Postat av: sofia morgardt

Skitkul att du använder min design!! :)

2012-06-29 @ 16:14:40
URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0