Question & Answer x2

Anonym: hej nathalie , jag älskar verkligen din blogg ! du verkar vara en sån otroligt bra tjej på¨alla sätt och vis ! du verkar avra så posetiv och glad hela tiden , du är bäst ! tänkte bara fråga , har du någon / någrafavorit lärare på ramneröd ? kramar från en nyfiken tjej :)
 
Svar: Hej på dig ! Tusen tack fina du ♥ You really made me smile, med den här kommentaren ! Livet blir alltid lite härligare ifall man försöker att se saker och ting ifrån den ljusa sidan, oavsett hur nergrävd man än kan känna sig. Så roligt att du tycker att jag framstår som en glad tjej ! Hm, det fanns en del lärare på skolan som jag inte alls kom överens med men såklart så fanns det även dom som jag tyckte om ! Ulf, Robert (som tyvärr nu mera jobbar på sandersdal har jag för mig), connie & marianne. Det är dom lärarna som jag först tänker på när jag tänker på roliga, duktiga och härliga lärare !
 
 
Anonym: Vart har du tagit dom bilderna? Riktigt coola :) svara gärna som ett inlägg!
 
Svar: Jag antar att du menade dom bilderna som låg på bordet? Dom bilderna är iallafall tagna i John Bauers fotostudio och det är duktiga Bea Gustavsson (tjejen på bilden) som står bakom bilderna !

Kommentarer
Postat av: alana

Hej jag undrade om det kostar något och ta bilder hos bea?

2012-06-25 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0