Skolavslutning - SOMMARLOV

Det föll en del tårar på skolavslutningen idag då det var dags att efter 4 år på Ramnerödsskolan säga hejdå till lärarna, eleverna och skolan i sig. Extra känsligt blev det såklart då vi skulle säga hejdå till Martina som nu flyttar ner till blekinge.. Jag, Linnda och Martina har gått i samma klass ända sedan nollan och vi har alltid hållit ihop. Det känns så konstigt men samtidigt så jäkla bra att vi slutar. Jag är mer än redo att gå vidare ifrån grundskolan och vidare till gymnasiet. Men först, ett långt och välförtjänt sommarlov. Åh, vad bra det känns när jag tänker efter. Men såklart så blir man väldigt nostalgisk också. Suttit och kollat på bilden som pappa knäppte på mig och Linnda första skoldagen i nollan och så kollar jag på bilden som pappa knäppte på mig och Linnda idag sista dagen i nian. Det är sjukt hur tio år har flygit iväg så fort.. Men roliga och lärorika år har det varit. Vi har inte bara växt kunskapsmässigt utan även som individer.

Men, nu så ska det inte deppas här för jag har en världsbra kväll framför mig !! Vid sex tiden så ska jag, Linnda, Johanna, Ebba, Cornelia, Kattis, Sofia, Evelina och Linda hem till Agnes för att käka och bara umgås ! Vid nio tiden så drar några av oss tjejer och möter upp några vänner och drar vidare till skepsviken där nästan alla uddevallabor kommer att befinna sig denna afton för vidare festligheter, wohooo !!

Här kommer några bilder som har fotats som hastigast idag.. Ifrån skolavslutningen i skolan och ifrån lunchen på den ny öppnade restaurangen kerstin på torget tillsammans med föräldrarna och bästis



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du för betyg? Och vAd ska du gå PP gymnasiet?

2012-06-15 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0