Svarar på en fråga

Alana: Hej jag undrade om det kostar något och ta bilder hos bea?
 
Svar: Hello, jag gjorde detta för att hjälpa Bea med hennes projekt (hon går media på JB) men dock så vet jag att hon har fotograferat vänner där för skojs skull. Så du skulle såklart kunna höra av dig till henne på facebook (Bea Gustavsson ålder 95a) och höra med henne där ifall ni skulle kunna ta en fotodag tillsammans. Jag vet inte ifall hon har gjort så förut men du kan ju alltid höra med henne eftersom att detta är ett intresse för henne ! Men som sagt hör med henne för jag har ingen aning faktiskt. Förstår om det kanske känns lite konstigt att höra av sig till henne helt random men hon är jätte snäll och trevlig och skulle antagligen bara ta det som en komplimang att du vill att hon ska fota dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0