Taggar inför cross vm

Idag har det varit en riktigt slappis dag ! Linnda sov som sagt hos mig så när vi vaknade så gräddade vi vofflor och pratatde/skrattade om vartannat. Sedan var det dags för storstädning av huset. Dammat och damsugit både över och neder våningen, bra jobbat av oss ! Efter det åkte Linnda iväg och jag for till gymmet för ett styrke och stretchning pass. Hade dock knappt några krafter för känner att jag håller på att bli lite sjuk.. Nej inte nu när cross vm drar igång imorgon (!!). Nu ikväll har jag iallafall bara varit hemma och myst med familjen. Ätiti tacos och tjötat. Nu så är jag nyduschad och sitter här och har inte tänkt att röra mig ur fläcken på hela kvällen. Skönt med sånna här hemma kvällar ibland. Får ladda upp inför helgen som väntar ! Imorgon blir det att vara på glimmingen kl sju för att jobba fram tills tre tiden och därefter blir det att vara kvar på cross vm och roa sig ! Lika så på söndagen. Helt stört egentligen att vm i cross håller till just i lilla Uddevalla av alla ställen ? Roligt iallafall, så nu taggar vi cross vm 2012 !!!
 
Fått en hel del frågor angående korsetten som jag bar igår så här kommer det ett svar på en fråga angående vart den kommer ifrån.
 
Felicia: du mååååste verkligen berätta vart du köpt korsetten! har letat i veckor efter en. och ska snart till gbg! kram fina du!
 
Svar: Jag köpte den inne på GinaTricot i nordstan i Göteborg. Dock var den på rea och jag köpte den sista i den färgren, jag har inte hittat den i någon annan Gina affär hittils men såklart så borde den finnas kvar någon mer stans. Men kolla runt i olika GinaT butiker eller på nätet. Korsetten fanns även i neon rosa vad jag vet ! Det finns även en liknande korsett inne på Lindex !! Kram hoppas att du får tag i en
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0