perfekt start på sommarlovet

Just nu så är jag tillsammans med Kiffe, Albin och Nathalie så detta får gå undan.. Gårdagens start på sommarlovet blev helt perfekto. Först lunch på den ny öppnade restaurangen på torget. Följt av middag och mys hemma hos Agnes tillsammans med Evelina, Cornelia, Johanna, Ebba, Kattis, Sofia, Linda och Linnda. Vi åt god paj, efterätt, tjötade och hade det för jäkla trevligt tillsammans innan vi begav oss mot skepsviken för festligheter. Väl där, så var det en hel del folk där och det blev bara roligare och roligare. En riktigt lyckad första kväll på sommarlovet !

Idag så vaknade jag upp tillsammans med killen min. Åt vi gott, gick mot ICA och höll Nathalie sällskap medans hon satt och sålde jordgubbar. Vid tre tiden åkte vi och kollade på fotboll när IFK spelade mot häcken. As gött väder förövrigt ! Dock så började regnet att ösa ner så fort som jag kommit innanför dörren.. Åkte sedan hem till Albin tillsammans med Nathalie och Kiffe och vi grillade majskolvar, kött, halloumi ost och så potatisgratäng och sallad till det. Drog vi sedan ut och roade oss och nu är vi här igen för att kolla film. För övrigt så känns det förjävla bra att det är sommarlov och jag vill bara meddela att det ibland tyvärr kan bli lite si och så med uppdateringen under sommaren men jag gör mitt bästa as you know!

Fick även en fråga vad jag fick för betyg och vad jag ska gå på gymnasiet. Jag fick MVG i hemkunskap och svenska. Sedan så fick jag VG i engelska, biologi, fysik, bild, idrott, samhällskunskap, geografi, historia, relion. Jag fick G i teknik, matte, kemi, tyska. Och jag ska gå estet dans på gymnasiet.

Lite bilder från igår och idag!







Kommentarer
Postat av: nathalie

vilka är det på bilden? dom som pussas! :D

2012-06-18 @ 10:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0