Svarar på ett gäng frågor innan sängen kallar





E
: Men är inte kiffe ihop med sigrid? Eller jag är nog helt efter x) men är de ihop, kiffe och Nathalie alltså? :) sköt om dig !

Svar: Nope, det har varit slut mellan dom ett tag nu.. Dock så är inte Kiffe och Nathalie ihop, men vad som händer i framtiden får vi vänta och se hihi !


Sara:Var har du köpt alla de shortsen ?
Jag avgudar dig om man nu får säga så :) älskar verkligen allt med dig !
Har en till fråga ; jag är kär i en kille men vågar inte berätta det eftersom hans bror gillar mig :/ vad ska jag göra ? Tack i förhand :-) puss love you as hell :*

Svar: Dom rosa, dom turkosa, dom svarta (som även är med små svarta dödskallar på som ej syns på bilden) och dom jeans färgade med kors på har jag köpt på GinaT. Dom vita nya shortsen med nitar är ifrån bikbok. Dom vita virkade shortsen är ifrån hm divided !
Knepig situation du har hamnat i.. Men ifall du inte har gett brorsan som är intresserad av dig några falska förhoppningar så tycker jag att du ska köra istället för att låta kärleken passera. Det är klart att brorsan kommer att bli sårad, men du får försöka prata med honom så att han förstår, bättre det än att det kommer ut på fel sätt och att han får reda på det via någon annan. Så jag tycker att även ifall det känns knepigt så försök att sattsa på killen som du tycker om men ta ett snack med brorsan innan för att slippa onödigt tjafs mellan bröderna och dig. Lycka till, jag håller tummarna !
Förresten, jag har suttit nu och läst igenom det fina som du skrev till mig för att få in det och inte bara låta det passera och shit vad glad jag blir. Jag blir verkligen jätte glad över att du har fått ett sådant intryck av mig för det är precis så jag vill att det ska vara! Så återigen tusen tack, dina ord värmer verkligen ♥


Anonym: Vad ska du göra i sommar? Ska du sommar jobba?:D

Svar: Jag ska sommarjobba för F.Y embassy där man jobbar mot rasism, samhälls frågor integretion m.m. Vilket kommer att vara ytters tintressant ! Detta är bara under en kort tid i slutet av juli men det blir goda erfarenheter inför framtiden och extra pengar ! Sedan så har jag även fått tim jobb på pizzeria Atlantic, så jag får börja jobba så fort som revisorn ringer mig angående detta, så hoppas han gör det någon dag snart.. Sedan ska jag även "jobba" på cross VM. Jag kommer naturligtvís även att befinna mig på alla ställen som grebbestad festivalen, fallens osv nu i sommar. Sånt missar jag inte haha ! Sedan så har jag även planerat in en tredagars resa till Stockholm tillsammans med ett gäng tjejer, fast det är inte förens i slutet av sommarlovet men shit vad vi längtar och peppar haha ! Sedan så ska jag även få följa med Nathalie B och hennes familj utomlands i början av augusti, dom kommer till att boka sista minuten så hoppas på bra priser så att jag kan följa med ! Jag betalar naturligtvis själv och har sparat ihop en hel del pengar inför sommaren så att jag ska kunna göra sådant här.
Trackback
RSS 2.0