11e mars

Godmorgon ♥

Till att börja med så vill jag bara hälsa detta till dig som har komenterat två stycken riktigt upprörande kommentarer på min blogg under dom senaste två dagarna. Jag tollererar inte detta och antingen gör jag en anmälan eller så spårar jag ip-adressen och tar detta personligen med dig. För att få sånna här påhopp är under all kritik och jag ska inte behöva ta den skiten ifrån sånna svaga tjejer som dig. Du kan välja att erkänna vem du är eller låta mig sköta detta. För du ska inte tro att du kan hoppa på tjejer som står upp och försöka sparka ner dom till botten för det är inte rätt. När vi väl tar detta personligen med varandra så får du stå för det du har sagt för det är en helt annan sak att låta masken tala bakom skärmen än face to face med personen i fråga.

Okej, så där nu fick jag det ur mig, förlåt för det bittra men jag blir bara så pisst off på tjejer som inte kan låta andra tjejer lyckas utan att avundsjuka ska uppstå. Men så, nu går vi vidare. Idag så skiner solen och det är mer än underbart enligt mig. Så om cirka en timma tar jag bussen ner till stan och möter upp Amanda så följer jag med henne när hon ska sola och sedan så sätter vi oss troligen någonstans och fikar lite gott. Men nu så ska jag börja röra på mig. Ha det fint


Kommentarer
Postat av: emma

helt sjukt va snygg du blev i håret! passa grymt bra i det! bra val att klippa dej så igen! :D

2012-03-11 @ 17:46:05
Postat av: Emelie

Skitbra gjort att du står på dig, det är starkt! If people are trying to bring you down, it only means that you are above them!

2012-03-11 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0