15e Mars 2012

Godkväll lovers ♥

Ikväll har jag rastat moppen lite för första gången i år, tjohoo ! Äntligen säger jag bara. Dock fortfarande mycket rullgrus ute men kör jag försiktigt så ska jag väl allt undvika vurpor detta året iallafall haha, fy. Jag har även haft träning med uppvisningsgruppen då Rebecka lärde ut sin koreografi till oss andra i gruppen. It was some really good shit. Jag har även hållt på med lite jobb grejer idag inför sommaren så det har allt gått bra på den fronten också. Och så skola då såklart. Imorgon vankas det musikal i Göteborg med KU gänget så jag är inte hemma förens ett/halv två imorgon natt och jag åker direkt efter skolan så ja ni kan ju själva gissa hur uppdateringen kommer till att se ut men jag ska årdna ett tidinställt inlägg åt er den här gången, that's a promise. Men nu så måste jag faktiskt sova och vila kroppen så godnatt mina fina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0