A lot of questions tonight

Anonym: skulle du kunna göra så att din blogg är "anpassad" till iphone? Just nu är det så att om man ska läsa dina inlägg från telefonen, är man tvungen att zooma in så mycket att hela texten inte kommer med, vilket gör att man blir tvungen att 'följa' texten, eller vad man ska säga. Haha, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag hoppas att du förstår ungefär. Skulle vara jättebra om du ordnade detta så man kan läsa din blogg från telefonen lättare :)!

Svar: Jag förstår vad du menar för jag har samma "problem" när jag läser bloggar ifrån min android. Men helt ärligt så vet jag faktiskt inte hur man ändrar sin blogg så att den blir mobil anpassad, jag har ingen aning. Men ifall någon som läser detta kan någonting om det så kan ni kontakta mig här på bloggen eller via facebook !


Ellen: Jag såg er sitta utanför danslokalerna i torsdags, herregud vad snygg du var i håret! ;) Passar utmärkt i det :)

Svar: Åh tack så mycket fina du, precis vad jag behövde höra ikväll, så tack så mycket Ellen ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Eftersom du ofta skriver med centrerad text så måste man "följa" den. Om du skriver så som du gjort här uppe så fungerar det ;) puss.

2012-03-11 @ 09:12:21
URL: http://liinamatiilda.devote.se
Postat av: Nellie

Din blogg är redan mobil anpassad :)

Jag läser den varje dag ifrån mobilen , med ett mobilanpassat grejs !

Nathalie , din blogg är grym :)

2012-03-11 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0