Frågor och Svar

Anonym: Jag har två frågor :)
1. hur blev du och albin tillsammans, hur träffade ni varandra?
2. hur lång är du och hur mycket väger du? :)

din blogg är grym, fortsätt så! :D

Svar:
1. Vi träffades genom våra gemensamma kompisar, framförallt genom henke. Så det var på den vägen vi träffade varandra och började lära känna varandra. Detta kommer kanske att låta fånigt men från min sida så var det verkligen "kärlek vid första ögonkastet" det var inte utseendet som jag föll för utan det var någonting med hans utstrålning som tilltalade mig och gjorde mig alldeles knäsvag.
2. Jag är cirka 163/164 cm över marken och jag väger mellan 55 - 58 kg, oftast ligger vikten på 56,57 kg men det beror på helt enkelt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0