Fredag - 9e Mars

Anonym: det är ju din url?

Svar: Jo tack jag vet lite små jobbigt att vissa kommentarer jag får ibland är med min URL. Dom som komenterar med den tänker väl inte riktigt på det.

Nu så bär det av mot kyrkan för att lyssna och heja lite på min kör som är där och sjunger lars winnerbäck låtar. Jag skulle som sagt varit med egentligen men dansen gick före.. Resten utav kvällen blir det bara mys med familjen. Dagen idag har jag iallafall spenderat i danssalen plus i skolan. Ett matte prov och sedan så hämtade vi ut klasskläderna också ! Vi fick dock fel tryck mot vad vi hade beställt haha.. Men det får gå! Nu så måste jag rusa.

en lite äldre bild får duga ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0