Fredagen den trettionde mars

Jag har haft en sådan fin start på helgen ! Efter skolan åkte jag ut till Torp Köpcentrum tillsammans med Amanda där vi kikade runt lite i flera timmar haha. Jag hittade iallafall en tröja som jag kan visa er some day. En sådan bekväm, enkel men samtidigt snygg tröja som passar till allt och alla tillfällen. Perfekt. Vid åtta mötte jag upp tjejerna Linda, Agnes, Linnda, Amanda och Fanny i stan för att dra på restaurang och äta thai mat ! Gott men inte riktigt värt pengarna haha. Vi satt där i två timmar och åt och pratade om allt mellan himmel och jord, så himla mysigt. Åkte hem någon gång vid elva tiden och nu så sitter jag här och tänkte sova snart.

Men jag vill bara hälsa grattis till världens finaste pojkvän som fyller 17 år idag !! Hipp hipp hurraaaaa, så imorgon kväll då jävlar ska det firas !!!! Haha ne men då blir det mest att jag firar honom lite smått så får vi fira honom "på riktigt" som jag kallar det med kompisar och hela köret när hans hockey cuper är över som han har tjugofyrasju varje helg nu haha. Men det blir allt bra detta !

GODNATT

Bilder från ikväll och lite bilder på hur jag såg ut i skolan.


Idag i skolan har jag haft på mig detta. Jackan är köpt på bikbok, det vita linnet under är köpt på lindex och harems byxorna är gammla men köpta på kapahl, skorna är ifrån bikboks sko kollektion.


En brutalt galen bild men där ser ni mitt linne bättre iallafall haha


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Nathalie ! :) Jag har en liten fundering, hur många olika "danser" dansar du? Du verkar vara sjukt duktig och jag undrar vilka stilar du kör? :) sköt om dig fina du! <3

2012-03-31 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0