guestion and answer about my clothes

Haha oj oj jisses.. Fått massvis utav frågor angående mina linnen som jag haft dom senaste dagarna så jag tar Matildas råd och ska börja skriva ut vart ifrån kläderna är köpta !


E: Det linnet var ju också helt otroligt fint, vart har du köpt det? :) <3

Svar: Det ´vita linnet är köpt inne på lindex !


E: Otroligt fint linne! :) Vart har du fått tag på det fina? :) <3 sköt om dig !

Svar: Det aprikos färgade linnet är köpt inne på missey/missäy inne i femmanhuset/nordstan i Göteborg ! Detsamma fina du!


Ida: Hej! Verkligen jättesnyggt linne! Var har du köpt det? :)

Svar: Hej, den gröna bustiern med kryss i ryggen är köpt inne på ginatricot !


Madde: Hejsan skulle vilja veta vart du köot den gröna linnet eller vad det heter hut mycket kostar den? Jettw fin blogg och tacksam för svar: )

Svar: Hej på dig, den gröna bustiern är köpt inne på ginatricot och jag köpte den för 99 kronor har jag för mig.. Den finns även i en massa andra fina färger och mönster, ett riktigt kap med andra ord !


Anonym: vart kommer det linnet ifrån? jättefint. älskar fin blogg!

Svar: Köpte linnet inne på lindex för några dagar sedan ! Tack så mycket !


Johanna: sjukt fint rosa linne på våffelbilden! vart är det köpt? :D

Svar: Jag har för mig att jag har svarat på denna komentaren innan och isåfall får du svaret gånger två, linnet köpte jag inne på missey/missäy inne i femmanhuset/nordstan i Göteborg !

Anonym: sjukt fin är du! :)

Svar: tack så hemskt mycket, verkligen ! Jag tar åt mig med ett stort leende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0