I'm back after a wonderful weekend

Hej allesammans, nu är jag tillbaka på bloggfronten igen efter en perfekt helg ! Bästa helgen på länge kanske? Startade upp ledigheten med ett extra rep med uppvisningsgruppen mellan kl tre och fem. Därefter iväg mot skepsviken för grillning tillsammans med ett stort gäng tjejer och killar. Först var det tänkt att bara vi tjejer, jag, Annie, Amanda, Sara, Linda, Nathalie b och Fanny skulle iväg och grilla och ha det förjäkla trevligt men självklart fick vi inte eld på grillfanskapet så Robin, Andreas, Sebbe, Kevin och så någon/några fick komma och hjälpa till med den saken haha. Hamburgare blev det tillslut iallafall ! Sedan fick vi trängas och fick skjuts i epan in mot staden där vi sedan tog bussen iväg mot lite party. Fin kväll. Sov Sara hos mig också.

Igår, lördag. Då åkte jag, Linnda och Sara till Göteborg för en hel dag utav shopping, tjejmys och god mat. Det var överdrivet med folk överallt men vi allihopa fick iallafall införskaffat oss lite nytt ! Var vi hemma i Uddevalla igen vid sju tiden och då åkte jag nästa iväg direkt för att grilla uppe på ett berg med en magisk utsikt tillsammans med Kiffe, Sigge och Albin. Riktigt jääävla fin dag och kväll må jag säga. Sov jag hos min kära pojkvän också. Fina grejer det.

Idag, söndag. Tog moppen ut mot Torp Köpcentrum för att följa med Nathalie som ville se Ulrik Munther. Talangfull kille ! Fick sedan lämnat tillbaks en tröja som jag köpte igår som inte blev så bra trots allt. Köpte istället min efterlängtade mocka jacka! Plus ett sött linne. Åkte jag hem vid ett tiden kanske, tankade och åkte hem och åt lite gott. Nu sitter jag här och solen skiner som tusan. Fasen vad glad man blir av vädret, taggar sommaren !! Funderar på att slå en pling till någon rolig person och hitta på något nu när det är så fint väder. Ja, så får det bli. Hoppas att ni har haft en minst lika wonderful weekend

A lot of pictures from my weekend (har inga bilder från göteborg dock)
friday


saturday


sunday


så här har jag sett ut idag (jackan, solglasögonen och linnet under är nyköpta)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin är du! :)

2012-03-25 @ 19:31:23
Postat av: johanna

sjukt fint rosa linne på våffelbilden! vart är det köpt? :D

2012-03-25 @ 21:03:02
Postat av: MATILDA-

vart köpte du linnet? :)

2012-03-25 @ 22:03:59
URL: http://liinamatiilda.devote.se
Postat av: E

Otroligt fint linne! :) Vart har du fått tag på det fina? :) <3 sköt om dig !

2012-03-28 @ 21:51:26
Postat av: Elin

Vart har du köpt den fina jackan nathalie? :)

2012-03-29 @ 22:03:31
URL: http://elinmyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0