intagningstest + dans + bowling

First off all så var det en tjej vid namn Alena som undrade ifall jag inte skulle kunna ha en bloppis snart och som svar på det kanske det kanske, jag har så fruktansvärt svårt att göra mig av med kläder, skor väskor you named it. Jag tänker alltid att "men den här kommer jag nog använda någon gång i framtiden igen..." haha. Men vi får se, ska klura på den karamellen ett litet tag haha. Men ja, back to track. Min dag har varit hektisk men rolig ! Mellan klockan ett och tre så hade jag mitt intagningstest till estet dans och det gick prima ballerina ! Vid fyra tiden var det dags för dans igen MTV/funk denna gången. Och kvällen mellan klockan sju och nio har jag spenderat i bowlinghallen tillsammans KU gänget, roligt ! Var dock lite slö med tanke på allt dansande men det gick allt bra ändå. När jag kom hem frossade jag och nu sitter jag här och ska SOVA. Fan vad skönt (!!!)


Kommentarer
Postat av: juliiahansson

Hej vi tänkte ha möte imorgon kl 18 på sinclair nya sal. Inför föreställningen:)

2012-03-07 @ 09:36:34
URL: http://juliiahansson.blogg.se/
Postat av: juliiahansson

Hej vi tänkte ha möte imorgon kl 18 på sinclair nya sal. Inför föreställningen:)

2012-03-07 @ 15:35:26
URL: http://juliiahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)

2012-03-07 @ 20:49:48
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Anonym

Sv; VArse :D

Tackar :)

2012-03-07 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0