Monday - 26 mars

Godkväll ♥

Hiphop/street dance och ragga har jag kört på idag. Härlig start på veckan ! Och något som är ännu härligare är att vi har studie dag imorgon. Så ledighet, tjohoo ! Hur ska ni spendera eran studie dag? Själv ska man börja dagen med tre timmars extra rep med uppvisningsgruppen mellan tio och ett. Efter det ska jag göra nya akryl naglar, mina är kaos just nu.. Efter det ska jag kanske vara med Albin och Erik en stund. Annars har jag inga mer planer inför morgon dagen.

ps. Till dig som undrade vart linnet på voffel bilden är köpt så är det köpt inne på Missey/Messey inne i femman huset i nordstan ! Och tack till en annan anonym tjej/kille för din komplimang ♥

Så här har jag sett ut idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer det linnet ifrån? jättefint. älskar fin blogg!

2012-03-27 @ 09:44:56
Postat av: E

Det linnet var ju också helt otroligt fint, vart har du köpt det? :) <3

2012-03-28 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0