My plans for the weekend

Äntligen heeelg. Satan i gatan vad skönt. Och jag har en mer än fullspeckad helg framför mig, so much fun ! Börjar helgen med en extra träning med uppvisningsgruppen mellan kl tre och fem och därefter blir det grillning/middag tillsammans med tjejerna Nathalie, Annie, Amanda, Linda, Linnda, Fanny, Sara och så var det kanske någon mer. Ifall det blir mys eller lite festligheter ikväll det återstår fortfarande att se dock. Imorgon så åker jag, Linnda och Sara till Göteborg för en hel dag av shopping, god mat och tjejmys ! Och lördags kvällen spenderar jag tillsammans med Kiffe, Sigge och Albin. Vi hade tänkt att dra ut och grilla. Sedan så sover jag även hos min pojkvän. På söndag så har jag lovat att följa med Nathalie ut till Torp Köpcentum där hon ville kolla på Ulrik Munther.. Man kommer troligen bli öronbedövad av alla tjejers skrik men det får gå haha ska bli roligt att träffa "billan" iallafall (haha, intimt). Så, så ser min helg ut. Hoppas att ni får en underbar helg så ser vi ifall jag hinner uppdatera mer sen annars måste jag försöka få en lucka till det tomorrow.



Kommentarer
Postat av: jennifer

Måste bara säga att du var otroligt vacker i torp bladet!!! kram

2012-03-24 @ 20:48:23
URL: http://jennnis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0