My weekend planes

Humöret är på topp och jag har en fruktansvärt go helg framför mig ! Ikväll blir det firande utav Linnda då först grillning ute i solen med ett gäng vänner står på schemat. Halv åtta ikväll har vi bokat bord för tio personer på cheers. Efter det, runt nio tiden så åker tjejerna hem till Linnda ! Dock ska jag upp tidigt imorgon för en fotografering/modell jobb så jag drar hem inatt istället för att sova över. Mer om fotograferingen imorgon ! Någon gång efter det under morgon dagen blir det även troligtvis grillning då med med ett gäng vänner och kanske utgång på kvällen också. Låter som en fin helg detta ! Men nu så måste jag börja dra mig mot bussen så vi talas mer inatt eller imorgon bitti. Live your life before it's to late

och så här ser jag ut idag


Kommentarer
Postat av: amanda

hur mycket kostar shortsen och var har du köpt dem :)

2012-03-02 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0