New Hair Style

Luggen is back säger jag bara ! Det var cirka två år sedan och nu är luggen back on track igen.. Svint snyggt om ni frågar mig ! Så jag är nöjd. Dock var det tvunget att kapa en del på längden, minst 10 cm rök men nu är det tjockt och friskt igen vilket är det allra viktigaste även ifall jag saknar längden i sig. Sedan blev jag även tillfrågad att vara hårmodell och bära kläder från veromoda I think, på krogen Mortens i maj. Självklart tackade jag ja, roligt !! Men mer om det när det närmar sig. Missade nästintill hela min dans träning dock pågrund av frisör tiden som tog lite längre tid än väntat. Men jag är ändå stel som en pinne idag med all min tränings verk haha.. Well, nu så måste jag sova för att orka med en fullspeckad dag imorgon. Skola, träning med uppvisningsgruppen, möte med alla criminal dansare till Julia Hanssons dans föreställning i maj (jag ska vara statist dansare). Så, så ser morgon dagen ut. G'night

Resultatet kommer häääär

Kommentarer
Postat av: anonym

ooooj, du blev super fiin du passade verkligen i lugg !

din blogg är bäst

2012-03-08 @ 07:29:46
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: anonym

det är ju din url?

2012-03-09 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0