Oh shit, it's monday again

Och så börjar allting om igen. Måndag och i sin vanliga ordning skola, dansträning, fick låna en danslokal och koreografera refrengen till en utav uppvisningsgruppens danser. Så nu är jag färdig med det, skönt ! Avslutade med ytterliggare ett dans pass, raggan ! Det blir väldigt intensivt när det blir så mycket dans på en och samma dag men jag älskar att få hålla på regelbundet med något utav det som jag älskar most of all. Nu är jag iallafall hemma och har ätit mig mätt och tänkte ta och börja göra mig fit for the night så att säga. Hoppas att ni haft en fin start på veckan godingar

PS. Ifall det finns någon som läser detta som är lite sugen på något gotteligottgott så kontakta mig, för jag säljer kakor och godis för 50 kr burken (stora burkar) för att få in pengar till KUs London resa. Så kontakta mig här eller på facebook så kan vi snacka mer om godbitarna då haha !

Här kommer bilder från idag och igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0