Perfekt studiedag

har haft en perfekt studie dag! Började med tre hurtiga danstimmar mellan kl tio och ett. Efter det hem till mig för lite solning i trädgården tillsammans med Nathalie. 22 grader, man klagar inte ! Så när vi låg där och gottade oss så bestäme vi oss för att bannemig åka och ta oss årets första (iskalla) dopp. Vilket vi gjorde också! Så vi åkte och köpte jordgubbar plus hallonsoda och åkte ut mot skepsviken. Kallt i vattnet men gött i solen som tur var. Körde jag hem henne vid fyra och jag åkte en snabbis till bjursjön till pappsen. Åkte sedan vidare ner till Galaxy Nails och gjorde nya naglar. Kom Amanda och Nathalie T dit som lite sällskap och vid sju strosade vi ner mot hamnen där vi satte oss och tjötade tills Amandas buss kom. Tog hon den och jag träffade henke och jesper. Tjötade lite med dom och tog moppen och åkte iväg. Träffade på lukas och rasmus vid ica spara så stod där och tjötade med dom ända fram tills tio tiden då jag åkte hem och nu sitter jag här. En perfekt dag med andra ord. Men nu så är jag dödstrött så nu ska jag sova.. GodnatJag


Kommentarer
Postat av: madde

Hejsan skulle vilja veta vart du köot den gröna linnet eller vad det heter hut mycket kostar den? Jettw fin blogg och tacksam för svar: )

2012-03-28 @ 00:02:45
Postat av: matilda

kan du inte skriva i varje "outfit" vart du köpt kläderna? :) <3

2012-03-28 @ 10:02:25
URL: http://liinamatiilda.devote.se
Postat av: Ida

Hej! Verkligen jättesnyggt linne! Var har du köpt det? :)

2012-03-28 @ 12:00:12
Postat av: Elin

Gamalt inlägg kanske men måste bara säga att bilderna gör mig sjukt glad! Och dom är jätte fina! :D

2012-09-01 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0