Q & A - Jag blir så pisst off

Trust no one: TRUST... Bara sanning.. din blogg är väl för att man kan fråga dig om olika sorters saker?
Nathalie Kindhult det sägs att du haft sex med ett antal killar är det sant eller inte? För inte så länge sen jag gick på din skola hörde jag om det ryktet att du skulle velat ha sex med Luuk när ni var tillsammans, men tydligen förbjöd Linnda det. Är Albin Samuelsson din första? Och hur var ditt första Anal-sex hört att du tänkt göra det , eller gjort det. Du kommer nog inte att säga sanningen men jag tror att lite av det kanske kan stämma eller?

Vet att jag inte har något med det att göra.. vill bara fatta poängen med vad folk går runt och slösar sin tid på , Grymt fin blogg Nathalie! :D

Svar: And here it comes again... Rykten, ren bullshit, jävla äckliga idioter som går runt och inte har något som helst liv ! Jag ska vara ärlig nu, helt hundra procent ärlig så att vi får detta utrett en gång för alla. Okej, nu är det som så här att när jag var tillsammans med luuk i 7an så visste jag knappt vad sex var. Okej klart att jag visste det men det var inget som var aktuelt för min del. Jag har haft sex med en kille och det är med min pojkvän Albin. That's it. Om jag vill ha anal sex? Hahaha förlåt men fan vad äckligt, inget illa menat mot dom som tycker om det men jag avtänder som fan på det så det är inget jag är sugen på iallafall. Och sen så undrar jag varför du tror att lite av det kan stämma ? Shit vad besviken jag blir på folk som inte har något vettigare för sig i sina liv. Avundsjuka människor som sprider en massa bullshit om mig. Awesome att jag då är en stark, glad och positiv tjej med starkt självförtroende ! Haters gonna hate så är det bara. Men jag uppskattar att du frågar mig vad som är sanning och vad som är bullshit. All cred till sånna som dig !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna göra så att din blogg är "anpassad" till iphone? Just nu är det så att om man ska läsa dina inlägg från telefonen, är man tvungen att zooma in så mycket att hela texten inte kommer med, vilket gör att man blir tvungen att 'följa' texten, eller vad man ska säga. Haha, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag hoppas att du förstår ungefär. Skulle vara jättebra om du ordnade detta så man kan läsa din blogg från telefonen lättare :)!

2012-03-10 @ 20:01:27
Postat av: Anonym

Nathlie börja gyma lite .. du börjar lägga på dig lite , folk har börjat snacka.. och dina ögonbryn? Girl du är blond ha lite ljusare ögonbryn.. ser skit ut annars vill bara hjälpa till , men ditt självförtroende är faktiskt inte såå bra eftersom du alltid ska visa upp dig, en tjej med självförtroende berhöver inte gå naken nästan hela tiden som dig, tror du killarna tänder på dig?:)

2012-03-11 @ 12:09:14
Postat av: elza

aså fuck vad folk ska hata och döma egentligen.. du "Nathlie börja gyma lite....." lala människan, är d lite avundsjuka man läser här, hade de inte vart så, så tror jag fan inte ens du hade tagit tiden o komentera lr för den delen ens läsa hennes blogg.. bitch please, grow up för ditt eget bästa! o sen d här fuckin inlägget, med den andra fula människan som har komenterat? asså va händer med folket o andras fuckin privatliv, sköt erat eget liv vafan sluta kolla på andras.. det här e verkligheten ingen jävla såpa! e så trött på att folk klagar hur falska alla e o lägger sig i o sen går själv o ba dömer andra, d e la hennes problem vem hon har haft o inte haft sex med, vafan om du e så jäkla intresserad gå haffa upp nån på gatan så folk kan konversera om ditt kärleksliv o sluta blanda sig i hennes???! vissa asså......

2012-04-03 @ 02:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0