question and answer about two people

Anonym: Hej! ja har en fråga angående annie dahlberg, ja vet inte men ibland känns det som att hon är värsta överklass bruden som alltid ska va me dom poppuläraste och så, men när man träffar henne på stan tillexempel så verkar hon helt normal så ja vet inte hur hon är som person riktigt om hon är shysst eller bitcig? skulle gärna vilja veta det :)

Svar: Hej på dig ! Stort plus att du frågar hur hon är som person innan du dömmer henne, sånt gillar jag ! Men nu till saken, jag skulle aldrig umgås med någon ifall jag tycker att den personen beter sig  bitchigt eller något liknande. Annie är en riktigt schysst och go tjej som tycker om att leva livet helt enkelt. Annie bryr sig faktiskt inte om "statusen" hos en person utan umgås såklart med dom som är såkallade "opopulära" också ! Jag har aldrig upplevt att hon har bettet sig bitchigt mot någon utan hon är väldigt trevlig och social helt enkelt, även mot dom som hon inte känner så väl ! :)


Anonym: Vem är Robin som du umgås med ibland?
Fin blogg! :)

Svar: Robin Dristig är hans fulla namn och han är en vän till mig, as simple as that ! Tack så mycket ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0