Saturday and Sunday

Godmorgon, eller goddag kanske man borde säga nu.. ? I vilket fall som helst så har nu Sara som sov hos mig inatt åkt iväg nu så nu är jag ensam hemma och väntar på att Robin ska spela färdigt sin match så att jag kan träffa honom sedan. Går dagen/kvällen var allt fin den ! Först så var det ju fotograferingen för Torp Magasinet som gick bra och det var riktigt roligt. Vid fem tiden så hade jag, Linda, Cornelia, Klara och Sara tänkt oss att försöka på att grilla ute i stormen.. Men det gick, sådär. Inte alls lika bra som i fredagas med andra ord haha men roligt (och kallt) var det i vilket fall som helst. Redan vid sju/halv åtta tiden drog vi hem till Jesper som hade lite festligheter där.. Men redan vid tio tiden var alla tvugna att dra tyvärr men så vid tio över tolv ungefär tog jag och Sara 12an hem till mig. Men allt som allt så blev det en go dag och kväll tillsammans med goa tjejer och killar.

Men nu så tänkte jag ta och svara på en fråga så vi avrundar här.

Amanda: hur mycket kostar shortsen och var har du köpt dem :)

Svar: Dom är köpta på Lindex men jag minns dock inte vad dom kostade.. Har för mig att dom inte var så dyra iallafall !

En bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0