Saturday

Godkväll ♥

Jag kom mig ut tillslut iallafall ! Fanny hörde av sig vid fyra tiden och undrade ifall jag ville följa med henne till Acke så visst jag hängde på. Kom vi dit så var ceder där också, trevligt trevligt. Och senare så kom ytterliggare två tjejer. Tyvärr var jag tvungen att dra redan kvart i åtta. Kom hem och så drog jag och Nathalie ut på en powerwalk, så skönt att få gå ut och prata av sig bara. Och vid kvart över nio tiden åkte jag hem till Albin och åt thai, gav han hans presenter och bara allmänt mös. Jag är fortfarande hos honom nu men uppenbarligen så är det tråkigt när jag bloggar för det ser ut som att han har somnat haha..... Med andra ord så blev det en förjävla fin lördag tillslut trots allt ! Men nu så måste jag försöka få lite liv i grabben så vi höres mer tomorrow.

Satan i gatan vad jag längtar efter sommaren och allt vad det innebär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0