Sunny Sunday

Hur har eran helg varit? Min har varit lugn men fin. Jag har haft en sån himla fin söndag också ! Åkte ner till stan vid kvart över två tiden och följde med Amanda till citysun när hon skulle sola. Därefter köpte vi med oss milkshake och drog till hamnen (som vanligt när solen är framme haha). Vi satt där i säkert två timmar och pratade om allt möjligt och bara gottade oss. Så himla go tjej. Träffade vi Linnda och Sara någon gång efter fyra tiden och så spenderade vi resten utav eftermiddagen/kvällen med dom. Köpte den efterlängtade barndoms glassen som kommit tillbaka igen... Calippo shots så jäkla gott !! Och sedan så fick jag skjuts hem till pappsen vid sju tiden då jag och han åt en god kvälls måltid. Nu så är jag hemma ifrån kvälls promenaden och tänkte hoppa in i duschen och plugga lite biologi till nationella på onsdag.

Jag vill även tacka två tjejer som gjorde min dag lite extra fin med deras komentarer. Men specielt tack till dig Emelie som la ett sånt jäkla sant citat i ett utav mina komentarsfält "when people are trying to bring you down, it only means that you are above them." Där spred det sig ett stort leénde på mina läppar och jag fick en sån kick alltså, sjukt vad något så litet kan göra för någon annan. Tack till er tjejer ♥

Jag lovar att fylla på bildarkivet någon dag snart... Jag får dra med mig någon frivillig vän som får ställa upp som fotograf haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå så fin du är Nathalie!

Måste bara fråga en sak. När tycker du det är okej att ha sex, när man är 15år eller när man känner för det?

Själv är jag 13år och jag ångrar mig så!

2012-03-12 @ 17:35:49
Postat av: ida

åhhh så fin!

2012-03-18 @ 21:35:35
URL: http://idamathiesen.blogg.se/?tmp=10201635

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0