Trust

Till och börja med så fick en så fin komentar förut angående min nya frisyr så tack så mycket going ! Nu är jag iallafall hemma igen, fast jag har vart det sen halv åtta tiden bara det att jag har hållt på med lite andra saker här hemma fram tills nu. Mötet inför Julias dansföreställning gick iallafall bra och detta kommer definitivt att bli en grym föreställning. Hon har så mycket bra ideér! Träningen med uppvisningsgruppen gick också bra förut så nu har vi koreograferat färdigt våran jazz dans också. Men nu så känner jag att ögonlocken blir allt tyngre så jag säger godnatt redan nu. Lika bra.

My look


Kommentarer
Postat av: Molnet <3

Helt sjukt vackert blev det ! Kan inte sluta längta tills jag får hålla om dig och dra in din underbara doft !

// Din sjukling ... <3

2012-03-09 @ 16:40:36
Postat av: Trust no one.

TRUST... Bara sanning.. din blogg är väl för att man kan fråga dig om olika sorters saker?

Nathalie Kindhult det sägs att du haft sex med ett antal killar är det sant eller inte? För inte så länge sen jag gick på din skola hörde jag om det ryktet att du skulle velat ha sex med Luuk när ni var tillsammans, men tydligen förbjöd Linnda det. Är Albin Samuelsson din första? Och hur var ditt första Anal-sex hört att du tänkt göra det , eller gjort det. Du kommer nog inte att säga sanningen men jag tror att lite av det kanske kan stämma eller?



Vet att jag inte har något med det att göra.. vill bara fatta poängen med vad folk går runt och slösar sin tid på , Grymt fin blogg Nathalie! :D

2012-03-10 @ 14:08:09
Postat av: Ellen

Jag såg er sitta utanför danslokalerna i torsdags, herregud vad snygg du var i håret! ;) Passar utmärkt i det :)

2012-03-10 @ 16:39:41
Postat av: Anonym

Matchar inge vidare med vita strumpor..

2012-09-24 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0