Saturday night

vad jag hatar när saker och ting förändras i sista minuten. Men det är så det är ibland, just to deal with it. Min lördag kväll skulle jag egentligen spenderat med tjejerna och haft lite tjejmiddag and so, men ja det har blivit changed planes så det skjuts troligen upp till nästa helg istället. Nu är Amanda på väg till mig så får vi se vad jag, hon, Annie och troligtvis Linda hittar på ikväll. Kan man aldrig veta. Min dag har jag iallafall spenderat på ett släkt kalas, mycket angenämt. Så fin och omtänksam släkt jag har. Men ja, gotta go. Hörs lateeeer

Lite bilder från igår och idag

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Undrar ifall du gör dina naglar själv? I såfall hur? :)

2012-03-17 @ 20:00:01
Postat av: din lilla bästa vän

Jag vet en till som skriver som mig och det är du. du är väldigt intelligent och med dina texter förmedlar du jävligt mycket. jag försöker vara stark! styrka får en att gå vidare i livet. älskar dig bästis <3

2012-03-18 @ 12:33:53
URL: http://twosteptwice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0