5e mars 2012

Nu så ska jag krypa ner under täcket och tagga med lite skönhetsömn inför mitt intagnings prov till gymnaiset imorgon. Dagen har jag spenderat i skolan och på dansgolvet. Jag insåg dock att jag inte hinner med lars winnerbäck projektet med kören.. Vi skulle haft genrep idag och så konsert på torsdag och fredag.. Tråkigt men jag fick prioritera denna gången helt enkelt och då blev det som det blev. Jag kommer och lyssnar och hejar på dom på fredag iallafall, så lite ställer jag allt upp hehe.. Men nu så måste jag faktiskt sova för bästa resultat imorgon så goodnight my lovely blogreader's

så här ser jag ut idag



Kommentarer
Postat av: Molnet

Du är för vacker och fin för mig älskling ! Vilken fruktansvärd tur jag har haft ! Älskar dig <3

2012-03-05 @ 23:43:02
Postat av: alena

Heej jag undrar om du kan ha en bloppis :D

2012-03-06 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0