22 Maj - Lerum

Hej allesammans, detta får gå undan för jisses vad bråttom jag fick helt plötsligt. Om bara några minuter ska jag iväg till Lerum tillsammans med KU. Vi ska dit och bada och ha det för jäkla roligt tillsammans. Fick hoppa över sista MTV/funk träningen vilket svider något, men det får gå. Hann ut en snabbs sväng till Torp efter skolan för att få köpt mig en ny bikini, så då var det årdnat också. Men nu måste jag rusa, ha en underbar eftermiddag i solen

Jag ville bara visa en snabb bild på mitt nya snygga armband som jag fick av pappsen.
Armbandet är i silver och runt om står det. Dance like no ones watching. Sing like no ones listening. Två st otroligt bra citat and I am just lovin it.


Kommentarer
Postat av: annie

vilka bikinis köpte du :D

2012-05-22 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0