6st härliga frågor/kommentarer

Anonym: Vill börja med att säga att du verkar vara en hel go människa! verkar alltid glad!
Men en liten random fråga nu bara, du o din pojkvän har väl varit tsm i flera månader nu? (vet att ni tog en kort paus för ett tag sen) men det jag vill fråga nu är: HUR fasen gör du/ni för att hålla förhållandet i "liv"?
Jag har nämnligen en pojkvän, haft ngr månader nu, men vi gör alltid samma saker när vi träffas typ. Så, hur fasen gör ni? Haha!! och har du ngr TIPS på hur man blir en bättre flickvän osv?
Är jätte glad för ett förklarande svar! och som sagt, you go girl!!

Svar: Först och främst TACK så jädra mycket tjejen ! Så sjukt härligt att höra. Men nu till din fråga.. ja det stämmer jag och min pojkvän har varit tillsammans i 20 månader med andra ord en väldigt lång tid och då kan det lätt bli så att man hamnar i det där att man bara ligger hemma och kollar på film och myser. Men mitt tips är att umgås med dina eller hans eller era gemensamma kompisar, har ni något gemensamt intresse så utnytja det, eller dra med han på något som du tycker om att göra och så tvärt om nästa gång, ta en fika, gå på bio, ta en promenad, låt fantasin flöda. Hitta på saker tillsammans med honom som du gör tillsammans med dina vänner. Men ibland kan det såklart vara mysigast med hemma mys också. Men om man nu är hemma så behöver man ju inte bara ligga framför tvn.. man kan tillexempel baka/laga mat, spela spel eller något annat trevligt. Hmm, hur man blir en bättre flickvän.. Den frågan är svår du, du vet väl redan att det bästa är att vara sig själv eftersom det är dig som din pojkvän är kär i. Men förutom det så tycker jag inte att man ska brusa upp sig och börja småtjafsa över små saker för det sliter bara onödigt på förhållandet, att sedan inte vara för "överbeskyddande" och lätt bli för svartsjuk är viktigt för båda, att man kan lita på varandra och ge varandra lite frihet är väldigt viktigt. Men det viktigaste är väl att vara sitt goa jag och visa lite extra kärlek till sin partner, som att ge honom någon random komplimang tillexempel. Hoppas att detta svaret duger och är till någon hjälp ! Kram



Anonym: Hur mycket kostar den hår mascaran ?
Nathalie du är en otroligt bra människa , du har alltid humöret på topp. Du är som en förebild ...
din blogg är bäst och du är otroligt fiin ..

Svar: Jag har för mig att den kostar 129 kr ! Oj, tack så jätte mycket !! Jag vet inte vad jag ska säga men jag blir verkligen berörd. Att få höra att man är som en förebild och att du fått ett sånt intryck av mig det är inte var dag man hör det så det tycker jag är riktigt roligt. Jag blir så pepp av såna goa personer som dig!



Emma: Älskar shortsen jag har tittat på dem rosa/lila så himla snygga!!
Älskar outfiten! :D

Svar: Jag håller med dig I'm in love ! Thanks !!



Hanna: VART HAR DU KÖPT HORTSEN PS ASSSSÅ FIN BILD <3

Svar: Ginatricot !!



Annie: kan du inte visa på bild hur man gör :)

Svar: Jo men visst kan jag det, dock så är det som vanlig mascara.. Man tar tag i en bit utav håret och så "målar" man så mycket som man vill ha, precis som när man "målar" ögonfransarna !


Jonna: Helsnygg outfit verkligen!

Svar: Tack så mycket Jonna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0