Awesome friday night

Nu är klockan strax efter två och jag har precis kommit hem efter att ha vart ute i princip hela kvällen. Men kände att jag skulle dra en bloggis innan jag går och lägger mig.. Det har iallafall vart en kanon kväll. Först en spontan middag på cheers tillsammans med Nathalie och därefter träffade vi Marcus, ragnar, danne m.fl och så har vi varit ute och ja lite var stans och inte för att det har hänt något särskilt men det har bara varit så jäkla härligt och roligt ändå. Konstiga diskutioner och mycket skratt. En lyckad kväll. Lite ostabilt när jag och Nathalie skulle köra upp oss allihopa mot vindfället men det gick allt haha.. Så nu går jag och lägger mig trots att jag fortfarande är alldeles sprallig, kommer aldrig att komma upp imorgon annars.. Får ställa klockan eller något dylikt. Well, goodnight then

Idag har jag ju även varit på kalas för lite firande utav mig och pappsen, himla fint! Även klart med resan, boendet, grönan allt är klappat och klart inför stockholm med tjejerna nu i sommar. Känns så skönt att jag lyckades fixa detta idag till pangpris dessutom. Gröna lund och resan tur och retur i ett och samma pris nästan. Taggar!!

Fick även en kommentar från en som undrade hur mycket det var på presentkortet som torp skickade och vem som vann. Det var 200 kr på presentkortet och det var Rojin som vann !

Två urusla mobil bilder från ikväll. Den ena från cheers och den andra under den ostabila moped färden där kortet är taget av ragnar mitt i farten. Det är jag, hedberg och danne som kommer där bak på en och samma moppe som jag kör.. Som sagt, stabilt. Elleeeer? Capscreen haha fan vad fint.




Kommentarer
Postat av: Anna

Hur lång är du? & Hur lång blir du i dina Jeffrey Cambell skor? Tacksam för svar. Ha en bra dag!

2012-05-19 @ 14:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0