Bästa tjejerna ♥

Jag hade en fantastisk gårkväll tillsammans med världens bästa tjejer. Så tack till er alla som var med igår kväll och gjorde mitt födelsedags firande värt att minnas, en perfekt lördagskväll. Från början hade jag bjudit hem 13 fina tjej kompisar hem på trerätters middag hos mig men tråkigt nog så kunde ej Martina, Linda eller Nathalie T vara med pga förhinder ifrån deras sida. Men ni andra som kunde komma, jätte roligt verkligen ! Jag fick även en sån häftig present från Nathalie b .. En soldusch ! Hur awesome är inte det !? Så den kommer jag att använda strax innan banketten så är man brun och fräsch då. Fick även en sån grymt fin navelpiercing ifrån snälla Annie. Tack så mycket tjejer ! Det stod som sagt trerätters på menyn, till förätt blev det vitlöks baguette med skagenröra och dill, till huvudrätt blev det kyckling file potatiosgratäng bearnäs sås och sallad och till efterätt så blev det tigerpudding med hallon. Det blev riktigt smarigt och en riktigt lyckad middag ! Så medans vi åt och hade det trevligt så taggade vi inför festandet som väntade efter middagen.. Vi begav oss vidare hem till Pontus direkt efter och även där fortsatte det roliga !! Kom jag och Ebba hem till mig igen strax innan kl två på natten och så slocknade vi nästintill på direkten. Lyckad kväll och återigen tack tjejer, ni är dom bästa ♥

Idag så startade jag och Ebba dagen med frukost ute i solen, smoothie, smörgås och skönt snack. Därefter åkte jag ut mot Torp för att luncha på subway tillsammans med pappsen och Linnda för sedan skulle vi heja och lyssna på världens bästa Linnda som var med Torps talangjakt, deltävling 2 idag. Det var ett gäng dommare som satt och lyssnade och bedömde och Linnda fick en andra plats av dommarna, inte illa kirrat ! Men detta betyder inte att hon är ute ur spelet.. Utan det kommer bli som så här att alla bidragen kommer att läggas ut på internet så att man kan gå in och rösta och lyssna. Så domarnas poäng som dom delade ut gäller alltså till en viss del, så eftersom att Linnda fick en såpass bra placering så har hon god chans att gå till final om ni vill lägga en röst på henne. Jag kommer natuligtvis att länka till tävlingen så fort som det kommit upp. Jag kan skriva lite mer innegående sen vad detta handlar om men nu så måste jag rusa ner för middagen är nu serverad.. Oj, långt text, all cred till er som läste haha. 
 
På bilden är det Ebba, Johanna, Annie, Jennie, Matilda, Amanda, Fanny, Sara, Nathalie och Linnda.


Tog tyvärr endast en bild på efterätten..


Två bilder ifrån partyt efter


Lite bilder från idag r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0