Big smile

 
E om Criminal:
Hej! Var där och kollade! Herrejädrar vad bra du var! shiet pommesfrites woman! Och du går inte ens på dansgymnasium än. Fanns andra som går kanske andra året men du totally blew them away! Du dansade med känsla och med ett leende på läpparna, det var såå många som saknade det. Hos vissa satt koreografin som en smäck men de saknade heelt känsla och det roliga, allt det som du hade! Jag kan inte ett skit om dans men jädrar kvinna, det här är verkligen något för dig. Dansen när du hade en grön tröja och gråa mjukisshorts, herregud! Man såg ju vem som var bäst! Fortsätt med detta snälla! En sådan talang går inte att gå miste om! Puss och kram och sköt om dig!
Svar: Du bokstavligt talat gjorde min dag med den här kommentaren. Jag blev alldeles rörd, detta var en av dom mest peppade och roligaste kommentarerna jag fått någonsin ! Tänk att en komentar, några ord, kan göra så mycket. Jag blir så jädra glad och ska verkligen ta in det som du skrev till mig för shit vad glad jag blev haha kan inte sluta le. You made my day, massa pussar och kramar goa du ♥


Anonym: Hur lång är du och hur mycket väger du? Kram

Svar: Jag är cirka 163 cm lång och väger 55 / 56 kg ungefär ! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0