Danceshow kl 20.00 på sinclair

Nu är det dags igen ! Kl 20.00 ikväll så är det dags för uppvisningsgruppens sista dansföreställning för allmäntheten den här gången. Det kommer att bjudas på allt ifrån street dance till balett, so be there, detta vill ni inte missa! Så nu ska jag ladda upp batterierna och åka iväg och köpa med mig ett gäng energi drickor så att jag klarar mig hela kvällen. Ska vara där kl fem och repa i 3 h innan det är dags. Och som om inte det vore nog så är jag redan dödstrött efter dagens idrott lektion. Sprang tio varv runt fotbollsplanen vilket motsvarar 2,5 km utan att stanna och gå emellan (!!) haha detta är stort för mig, jag har slagit mitt rekord ! Så mina ben känns som gele just nu..Men det är bara att tagga till nu, let´s rock the dancefloor tonight !!

En bild ifrån en solig dag förra veckan
                                                                   

Kommentarer
Postat av: Marielle

Måste man köpa biljetter?

2012-05-30 @ 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0