fotografering + 3 h dans rep

Godkväll. Jag är dödstrött efter en minst sagt hektisk men fruktansvärt rolig dag. Jag spenderade timmarna mellan halv åtta och halv fyra på John Bauer gymnasiet där jag var modell för duktiga Bea som behövde en modell till sitt projekt där hennes tema var kaos. Vi fick till några riktigt bra bilder men eftersom att dom bästa bilderna ska vara med på ett vernesace (stavning?) så får jag ej publicera dom förens den 11 juni.. Men tills dess kommer ni att få se lite andra bilder som vi plåtade ! Riktigt roligt var det, dels ett roligt tema och dels så är Bea så himla duktig på detta med fotografering och ideér, vilket gör allt så mycket roligare. Efter detta så åkte jag direkt mot sinclair för tre h effektiv dans reps tid. Körde igenom alla fem dansgrupper som jag är med i så att det ska sitta tills på lördag. Fick skjuts hem av Linndas pappa och nu har jag tagit det lugnt och laddat batterierna lite inför imorgon. Planer inför morgon dagen också, roligt roligt ! Men nu måste jag sova innan jag svimmar haha.. goodnight stars


Fick förresten en världsfin komentar förut från en tjej vid namn Elin, åh vad glad jag blev. Vissa är ju bara för gulliga ! Sedan så undrade även Ella ifall Nathalie Billgren har blogg och yes det har hon och den heter så mycket som www.nathaliebillgren.blogg.se !

En av våra sämre bilder, denna ska ej användas så den är alltså oredigerad och bara en bild tills vidare. Fler kommer imorgon !


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej tjejen!

Du är superfin och snygg!



Tänkte ställa två frågor bara,

Hur många läsare har du per dag?

Känner dy elin hallberg?



Tacksam för svar :)

2012-05-29 @ 07:22:38
Postat av: Elin

Sv: Ja, hon är skitduktig!

Och tack förresten HAHA :')

2012-05-29 @ 17:58:31
URL: http://cherrybiotica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0