Good morning

Godmorgon ♥

Bloggade inte igår som ni nog märkte men jag hade lite annat för mig. Dels skolan som vanligt, sedan en snabbis hem och så åkte jag ner till staden och träffade Linnda. Drog vi därefter upp mot estet dans treornas slutproduktion (en dans föreställning). Det var en riktigt häftigt föreställning och dom var så duktiga, allihopa ! Åh, tänk att om tre år så är det jag som står där.. Och redan till hösten så kommer jag att börja hålla på med detta, estet dans here i come, taggad ! Men iallafall, träffade pojkvännen efteråt och spenderade kvällen tillsammans med honom, gott att äta, natt promenad osv. Sov jag över här också, så ligger just nu och mornar mig. Kl tolv ska jag vara nere på westcoast för att repa all day long inför criminal som går av stapeln redan nu på fredag den 11 maj !! Det kommer att bli awesome så hoppas ni kommer till östrabo då för att kolla på Julia Hanssons grymma dansföreställning criminal. Kvällens planer ser ytterst suddiga ut än så länge men jag uppdaterar mer om vart jag tar vägen ikväll efter dansen. Nu blir det frulle. Ha en bra dag

ett stycke världssnygga shorts som jag hittade häromdagen, satt som en smäck


en  bild ifrån gårdagens grymma re teh gilmeh dansshow !

Kommentarer
Postat av: Ilaf

Hej! Jag har en fråga om Julias föreställning. Kostar det något? Isf hur mkt? :D Tack för svaret i förhand! Förresten snygga shorts :)

2012-05-05 @ 11:47:18
URL: http://ilafm.blogg.se/
Postat av: Alice

Vart har du köpt shortsen? Grymt snygga! Finns de i andra färger? Kram!

2012-05-05 @ 20:10:30
Postat av: Ilaf

Aha okej tack för svaret! =)

2012-05-06 @ 12:13:07
URL: http://ilafm.blogg.se/
Postat av: annie

Varför blev du sur över att Rojin vann "jeansdagarna" du sa att hon hade fuskat och en massa :S

2012-05-06 @ 14:48:06
Postat av: Emmy

Vilken Tid Är Föreställningen? Vore Tacksam För Ett Svar I Förhand :)

2012-05-06 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0