happiness

Hej allesammans ♥

Nu så ska jag snart sticka iväg på rep inför criminal föreställningen så jag håller på att ladda om med lite nya krafter efter skoldagen nu. Blev som sagt inge vidare uppdatering igår så nu kommer texten och bilderna från går dagen istället, hoppas det funkar lika bra.

Gårdagen spenderade jag först i skolan där vi hade NP i matte. Efter skolan åkte jag och Nathalie och köpte glass och satte oss ute i solen och åt och planerade lite angående min födelsedag. Sedan hade jag dansträning mellan fem och sex och efter det mötte jag upp Jennie och Albin. Åkte vi ut till Torp en snabbis och sedan ner mot pingvin för att köpa med oss pizza och äta den vid hamnen. Otroligt mycket skratt och skönt snack, riktigt fin dag och kväll !

Här så kommer bilderna ifrån gårdagen och på dagens outfit också KLICK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0