It's my birthday, 16 barre

Wehoo, 16 hela år fyller lill tösen (jag) idag, tänka sig vad åren rusar förbi.. Ena stunden leker man i sandlådan och ena stunden sitter man på ett kontor och jobbar.. Eller? Haha whatever, nu ska jag inte bli för nostalgisk här va. Jag har haft en fin födelsedag trots att regnet har vräkt ner i stort sätt hela dagen. Jag har fått lite fina födelsedags presenter ifrån familjen som pengar, gymkort på motionshuset (nu jävlar ska de köttas på, svetten ska rinnaaaaa), ett stycke grymt läckra shorts som jag har önskat mig, världens snyggaste klocka plus en brutalt snygg väska som jag kikade på för ett tag sedan. Sedan så får jag inte glömma det fina som jag fick av Albins rara föräldrar och hans syster Molly, ett väldigt fint halsband och ett OPI nagellack. Jag blir så glad, tack så mycket ! Så förutom detta så har jag varit i skolan som vanligt, tränat dans, ordnat med en grej inför mitt sommarjobb och som sagt myst med familjen med bär, glass och choklad nu ikväll. Åh, gudars så mysigt !! Fin födelse dag. Sedan så firade jag den ju med kompisar i lördags och nu på torsdag och fredag så vankas det släkt kalas, ska bli så roligt så! Men nu måste jag sova för imorgon väntar det NP i matte, c delen so wish me good luck ! Godnatt gosisar

Tråkig som jag är så blir det endast en bild på vad vi gottade oss med ikväll.. Inte överdrivet roligt under vardagarna as you know, men jag försöker så gott som jag kan (nästan iallafall).


Kommentarer
Postat av: allma&sabrin

grattis!jätte fin blogg btw. :)

2012-05-15 @ 16:04:11
URL: http://www.nattstad.se/aallmasabrin
Postat av: Anonym

Vad tycker du om atlantic pizzeria? såg på instagram att du ätit där, har velat gå dit men har aldrig gjort de.

2012-05-15 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0