Ni gör mig så lycklig

Anonym: Hej Nathalie! Jag tycker att du är en snygg tjej. Jag älskar din stil. Jag var också på Östrabo. Du dansade skitbra du var den bästa. Jag läser att alltid din blogg.

Du kommer att komma långt en dag. Och Grattis i förskott du fyller år imorn. Hoppas du har den bästa födelsedagen!!! Puss och Kram.

Svar: Här öser du ner med komplimang på komplimang, mycket att ta in och jag gör det med ett leende ! Du kommer också att komma långt än dag, det gör vi om vi kämpar och bestämmer oss för att våga leva våran dröm! Och tack så mycket för gratulationen !! Kisses and hugs ♥


Alice & Nora: du var grym på dansuppvisningen!! du bara kööörde på liksom och det var sååå bra!! G R Y M // alice & nora

Svar: Tack så mycket tjejer !! Gud vad härligt att höra att ni uppskattade min prestation, riktigt roligt var det så awesome att få såna fina komplimanger efteråt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0