Rösta på Linnda ↓

Nu fram tills att jag kommer hem efter dagens bestyr så vill jag att ni gör min bästa Linnda en stor tjänst och går in och lägger en röst på henne i länken nedan. Varför? Jo för att hon är en otroligt talangfull musiker och är med i Torps talangjakt där vinnaren får vara med på DIGGILOS sommar turné! Det är en oerhört stor chans att bli upptäckt på som ni säkert förstår. Dommarna gav henne 32 poäng vilket motsvarar en andra plats vilket är en bra placering, men hon behöver även din hjälp med att komma till finalen. Jag avskyr egentligen sånna här tävlingar då det handlar om hur många facebook vänner som röstar på en, det känns så himla fake, bättre med en jury så blir det rättvist och bra. Men som sagt rösta HÄR mina vänner ! She deserves this. Ifall ni klickar så kan ni även lyssna på videon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0