Skön kväll - dödstrött

Det blev en riktigt härlig och rolig fredags kväll ! Det var tänkt att jag skulle grilla tillsammans med Linnda, Agnes, Ebba, Nathalie, Annie, Johanna och Cornelia och så blev det också fast inte riktigt som vi tänkt oss haha men det blev allt bra ändå ! Började det att komma en massa folk till skepsviken, helt plötsligt var det sjukt mycket folk där och naturligtvis då massa som man kände så det var riktigt roligt att gå runt och prata med lite alla möjliga och träffa en massa skönt folk. Sedan så tog jag och Ebba oss ett natt dopp vid halv tolv tiden.. Men det var faktiskt helt okej skönt, tro det eller ej ! Och så en stund efter det så körde jag hem Cornelia och åkte hem till mitt. Nu så måååste jag sova om jag ska orka upp halv åtta imorgon. Jag ska till liseberg tillsammans med ett för jädra härligt gäng kompisar ! Så vi höres imorgon vänner, have a great time

Kommentarer
Postat av: jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa!

Åh vilken härlig blogg du har! :)

Allt bra med dig? :D

2012-05-26 @ 12:41:38
URL: http://www.nattstad.se/jennaoberdieck
Postat av: :D

hey, hur gör du för att hålla din kropp såfin! du har perfekta ben osv!tränar du oftast din kropp?

äter du vad som helst?

e du ganska pettig med kropp? allså att du tar hand om den det bästa..? isf hur gör du?

jag fösöker just nu gå ner i vikt, och behöver flera råd.

svara gärna i ett inlägg!

fin är du som fan.

puss

2012-05-26 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0