#Sun #skepsviken #dance lesson #lovley day









Hola Amigos ! Och till Annie som undrade vad det är för ny bikini som jag har köpt mig kommer att få se det snart på bilderna nedan, då jag har haft på mig den idag. Det har varit en underbar dag med mycket solsken. Låg och solade i över en timma efter skolan med en smoothie i ena handen och musiken i öronen. Åkte sedan mot dansträningen och det var då jag upptäckte en lite eller okej en väldigt jobbig sak, jag har tappat bort mina scen kläder som jag ska ha på föreställningen nästa lördag !!! Panik.. Letat igenom hela huset men hittar det inte, det är inte så jäkla kul faktiskt med tanke på att föreställningen är nästa helg plus en av plaggen var min favorit tröja. It sucks. Men iallafall, efter träningen kom Albin ner så åkte vi mot Skepsviken där vi träffade på en massa bekantskaper. Låg vi där och solade och bara allmänt gottade oss och hade det för härligt i solen. Vid kvart över nio åkte vi hem mot mig och jag har sen dess sprungit runt som en galning och letat efter kläderna... Åååå blir så sur och besviken !

Här kommer iallafall ett gäng bilder från idag



haha, det här kallar jag för en bra lektion ! Sitta och sola på kemi lektionen, helt okej !


Dagens söta outfit med kjol som jag "piffar" upp med ett stycke klackar till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt fin kropp. hur lång är du? och vad väger du?

2012-05-24 @ 18:41:11
Postat av: Felicia

det känns som att du har så otroligt mycket kläder. nya kläder varje vecka typ! hur har du råd med allt?

2012-05-25 @ 00:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0