Sunday - summer weather

Idag har det då varit riktigt jäkla härligt sommar väder ! Hur varmt som helst. Även varit riktigt hurtig idag, började dagen men en rask powerwalk runda. Sedan åkte jag och Nathalie ut mot Torp, tog oss en fika på briggen ute i solen och gjorde en härlig "lista" på galen skaper som ska göras under sommaren haha. Åkte sedan mot Annie för att hämta pengar till Stockholm, satt vi ute och tjötade lite osv. Åkte sedan ner till staden där pappsen bjöd mig på en lite onyttig men förbaskat god måltid. Åkte sen hem och jag hann bara innanför dörren innan det bar av utåt igen. Gick ner till spara där jag mötte upp Robin, köpte han ramlösa och sedan började vi våran kvälls promenad ända mot äsperöd. Och sedan när vi kommit fram så vände jag och gick hela vägen hem igen haha det kallar jag hurtigt ! Shit, verkar nästan lite i benen nu men bara nästa. Nu så blir det iallafall sängen och jag tackar för den här långhelgen.. Bara två veckor kvar av plugg nu sen är resten chill. Stå ut Nathalie, stå ut för h*****e !!

Dagens outfit ( bytte dock ikväll ) plus en bild på nattisen från fikat och planeringen förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0