Svar på två frågor

Emma: Hej tjejen!
Du är superfin och snygg!

Tänkte ställa två frågor bara,
Hur många läsare har du per dag?
Känner dy elin hallberg?

Tacksam för svar :)

Svar: Hej Emma, tusen varma kramar till dig ♥
Som svar på din första fråga så har jag cirka 200 unika besökare dagligen. Och som svar på din andra fråga så har jag och Elin dansat tillsammans så så sätt har vi ju träffats under träningarna och snackat med varandra och sånt men det är inte så att vi känner varandra "på det sättet".



Och till dig som inte fick svaret här och nu kan fråga mig på facebook istället så kan jag svara där, inte för att det finns så mycket att svara egentligen men det blir bäst så !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en fråga som du absolut inte behöver svara på ifall den känns för privat. Men hur gör du o din pojkvän på morgona (både när det är skola o inte) .. Ringer/smsar ni Godmorgon o så VARJE morgon? Är rädd att jag ska tjata ut min pojkvän med Godnatt o Godmorgon hela tinden.. o lixom om ni smsar under dagen oså typ "vad gör du" och sånt?

Jätte knäpp fråga Jag vet! men är jätte tacksam och glad för ett svar.. (gärna.som.inlägg)

Måste bara säga att du alltid verkar så glad o posetiv, GILLAS! tack för en bra blogg! :)

2012-06-03 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0