The 18th of may

Godkväll lovers. Väldigt dåligt på bloggfronten idag. Har som sagt haft släkt kalas för att fira min födelsedag idag vilket var riktigt trevligt och roligt. God mat och fina presenter. Pengar, presentkort, rökelse (doftar ljuvligt), smycken och en luftmadrass höhö. Vid åtta tiden någon gång så åkte jag och Moa hem till Albin för att vi skulle bege oss ut på egonspåret och jogga (4,5 km döda mig), men jag tog mig igenomspåret iallafall, fick gå emellanåt men det gick allt ! Senare vid tio tiden så åkte jag, Kiffe och Albin iväg till spara och köpte chips och dricka och så åkte vi sedan och satte oss ute och hade det för jäkla roligt haha, humor. Åkte vi hemåt vid kvart i tolv tiden. Men nu så är jag hos Albin och vi håller på att ladda ner en film som vi kan glo på innan sängen kallar. Sover här ikväll. Ja, godnatt då kära vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0