Thumps up, good work

Puuh så där ja då var orienteringen överstökad för min del.. Det är inte det lättaste när sulan på ena skon rammlar av mitt uppe i allt.. Och sen rammlar den andra sulan av också!! Hahaha bra skor kände jag, herre alltså skrattet tog över, lite komiskt var det faktiskt, kändes som om jag sprang barfota. Men trots det så fick vi godkänt iallafall. Hade hopats på ett vg men men träningen är inte alltid på ens sida. Nu så ska jag laga till mig något så att jag kan äta innan dansträningen som börjar kl fem. Vad som händer ikväll efter träningen återstår fortfarande att se. Men vi hörs efter träningen med lite update om vad som händer och sker i mitt liv, nu måste ni erkänna att min uppdatering har blivit liiiite bättre iallafall !

Första bilden är på mig och Linndisen efter att vi avklarat orienteringen, andra bilden är på mig och när den sista sulan faller av från skon... hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0